Modul I

Rynek turystyki medycznej na świecie i w Polsce. Najlepsze przykłady promocji w turystyce medycznej. Doświadczenia polskich i zagranicznych placówek w turystyce medycznej.

- strategie i metody pozyskiwania pacjentów, najczęstsze procedury,

- przygotowanie oferty i wycena

- przygotowanie placówki medycznej i praktyczne aspekty obsługi.

- współpraca pośrednik- placówka medyczna  (praktyczne aspekty, wysokość prowizji, odpowiedzialności)

  • Umowa pośrednik - placówka
  • Umowa pacjent – placówka
  • Współpraca z innymi pośrednikami

 

Modul II

Przykłady najlepszych praktyk z zastosowania narzędzi e-marketingowych na rynku turystyki medycznej. Przykład kliniki in vitro w USA, przykład kliniki kardiologicznej w Polsce.

  • budowa strategii
  • wykorzystanie narzedzi : social media, google etc.
  • przyklady budowania słow kluczowych, planowanie kampanii
  • przyklady geotargeting
  • analiza google advert
  • przyklady konwersji

 

Moduł III

Warsztaty : Budowanie praktycznego procesu obslugi pacjenta zagranicznego

audyt przygotowania placowki

„Czy moja placówka przygotowana jest na przyjęcie pacjenta zagranicznego“

przygotowanie procedury wewnetrznej w placówce (template)

ankieta satysfakcji obslugi pacjenta (miedzynarodowe standardy, najlepsze praktyki )

certyfikacja przez MTA (Medical Tourism Association) – praktyczne aspekty miedzynarodowej certyfikacji obsługi pośredników medycznych

 

W szkoleniu powinni uczestniczyć:

  • Zarządzający placówką medyczną
  • Pracownicy działów marketingu i sprzedaży usług medycznych
  • Personel działów obsługi pacjenta
  • Lekarze
  • Pielęgniarki
  • Personel pomocniczy
  • Pracownicy firm pośredniczących