IX Ogólnopolskie Forum Kadry Zarządzającej w Ochronie Zdrowia!



Prof. Robert Socha – doktor habilitowany nauk społecznych w dyscyplinie nauki o bezpieczeństwie i  pracownik naukowo-dydaktyczny Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Członek wspierający STOMOZ. Pełni ponadto funkcję dyrektora Centrum Badań nad Bezpieczeństwem Transgranicznym w Cieszynie, dyrektora Akademickiego Centrum Edukacji o Auschwitz i Holokauście w Dąbrowie Górniczej oraz Kierownika Sekcji Towarzystwa Wiedzy Obronnej. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Uniwersytetu Wrocławskiego i Akademii Sztuki Wojennej. Członek rad naukowych kilku czasopism, a obecnie redaktor naczelny półrocznika "Security Forum". Jest autorem i współautorem blisko dwustu opracowań publikowanych w Polsce i kilkunastu innych krajach, a dotyczących: policji, bezpieczeństwa wewnętrznego państwa, bezpieczeństwa lokalnego, zarządzania kryzysowego oraz organizacji działań administracji publicznej w warunkach nadzwyczajnych zagrożeń. Obecnie obszarem jego badań naukowych jest współczesny wymiar bezpieczeństwa pacjenta.

Za działalność na rzecz bezpieczeństwa, nauki i dydaktyki oraz popularyzacji wyników badań wielokrotnie wyróżniany odznaczeniami państwowymi (Brązowy Krzyż Zasługi) i resortowymi (odznaka honorowa Ministra Zdrowia „Za zasługi dla ochrony zdrowia”) oraz nagrodami terenowych organów administracji rządowej i samorządowej (honorowa złota odznaka Marszałka Województwa Śląskiego „Zasłużony dla województwa śląskiego”), a także władz uczelni.

 


  


Maria Kurcz - Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodni Miejskiej w Józefowie. Magister socjolog, magister Zdrowia Publicznego, audytor wewnętrzny w JST, pedagog i nauczyciel, trener interpersonalny z psychologii społecznej, wykładowca i egzaminator zawodowy.

 

 

 

 

 


  

 

dr Cezary Tomiczek - wykładowca akademicki, CENTRUM BADAŃ NAD BEZPIECZEŃSTWEM SYSTEMU OCHRONY ZDROWIA. Jest specjalistą ds. zarządzania, posiada szczególne osiągnięcia w zarządzaniu bezpieczeństwem. Absolwent prestiżowych kierunków menedżerskich Doctor of Business Administration, Master of Business Administration. Członek ważnych instytucji związanych z zarządzaniem placówką medyczną - Stowarzyszenia Menedżerów Opieki Zdrowotnej czy Związku Szpitali Powiatowych Województwa Śląskiego. Pełnił również funkcję prezesa Centrum Zdrowia. Obecnie dyrektor Szpitala w Wodzisławiu Śląskim i Rydułtowach.

 

 

 

 

Kamila Ćwik – doktor nauk społecznych w dyscyplinie ekonomii i finansów, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz Akademii Rolniczej w Lublinie. Ukończyła Podyplomowe Studia Europejskie w Szkole Głównej Handlowej oraz Zarządzanie Podmiotami Leczniczymi w WSPiA w Lublinie oraz MBA w Ochronie Zdrowia. Wiceprezes Oddziału Lubelskiego Stowarzyszenia Menedżerów Opieki Zdrowotnej. Pracownik dydaktyczny na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej i Lubelskiej Akademii WSEI. Jej zainteresowania naukowe obejmują metodologię nauk o zarządzaniu i jakości, efektywność podmiotów leczniczych, zdrowie publiczne. Od 2013 roku zawodowo związana z ochroną zdrowia. W latach 2016–2017 pracowała w Lubelskim Oddziale Wojewódzkim NFZ. W latach 2017–2019 była Prezesem Zarządu Powiatowego Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim, od 2019 jest Dyrektorem w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Chełmie, Członek Zespołu Roboczego ds. systemu ochrony zdrowia przy Biurze Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw  


Marek Baron – W branży marketingu internetowego od bliko 10 lat. Skupia się głownie na branżach trudnych i konkurencyjnych m.in. medycznej, stomatologicznej, beauty i prawnej. Jego publikacje pojawiają się w czasopismach branżowych. Jego spektrum zainteresowania to budowanie marek w oparciu o skuteczny wizerunek w internecie oraz spójność przekazu i jego dystrybucji w kanałach rocial media wspieranych działaniami promocyjnymi.

 

 

 

 

 

 


Mec Kamila Cal-Całko – jest członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych we Wrocławiu oraz Koordynatorem Sekcji Prawa Medycznego przy OIRP we Wrocławiu. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie biznesowe jako Dyrektor Oddziału we Wrocławiu w jednej z największych spółek brokerskich w Polsce  - Mentor S.A oraz uprawnienia brokerskie wydane przez KNF. Jako broker specjalizuję się m.in.  w obsłudze podmiotów leczniczych pod kątem szacowania ryzyka i ubezpieczeń jak również reprezentacji podmiotów leczniczych w postępowaniach odszkodowawczych przez towarzystwem ubezpieczeniowym.

Była uczestniczką  studiów podyplomowych:
-  Prawo Medyczne na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz   Zarządzanie w Podmiotach Ochrony Zdrowia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Od kilku lat jest partnerką w  Kancelarii Prawa Medycznego  Lex-Medyk, w której prowadzi  kompleksową obsługę prawną podmiotów leczniczych. Reprezentuje klientów  w postępowaniach sądowych jak również pozasądowych – m.in. przed Wojewódzką Komisją ds. Orzekania o Zdarzeniach Medycznych. Posiada bogate doświadczenie w zakresie umów i procesów związanych z badaniami klinicznymi. Od kilku lat prowadzi wykłady na Studiach Podyplomowych Prawo Medyczne  i Bioetyka we Wrocławiu w tematyce odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodów medycznych, jak  również regularne szkolenia w podmiotach leczniczych z tematyki związanej z prowadzeniem dokumentacji medycznej, odpowiedzialności cywilnej oraz praw pacjenta jak również w tematyce związanej z badaniami klinicznymi. Jest również autorką jednego z rozdziałów w publikacji książkowej Wolters Kluwer Polska, pt.: „Prowadzenie dokumentacji medycznej. Aspekty prawne oraz zarządcze”, Redakcja naukowa: Marcin Śliwka, Monika Urbaniak., oraz w publikacji „Spory medyczne” , wydaną przez Uniwersytet Wrocławski, pod red. dr hab. Agaty Wnukiewicz – Kozlowskiej.

 


Katarzyna Kuna – Szyszka Trener Biznesu, Konsultant oraz Coach 4VALUE Business Consulting. Absolwentka MBA  na Wyższej Szkole Bankowej  w Poznaniu we współpracy z Franklin University z zakresu “Zarządzanie w biznesie międzynarodowym”. Jako menedżer, trener i konsultant od ponad 25 lat z sukcesem zarządza, buduje i rozwija zespoły w obszarach D2D, H2H, B2B, CC, obsługi klienta, marketingu, zarówno w środowisku korporacyjnym  jak i małych i średnich przedsiębiorstwach w różnych branżach. Jako Konsultant, Trener i Coach łączy twarde umiejętności z kompetencjami miękkimi tj. komunikacją interpersonalną, inteligencją emocjonalną, kompetencjami menedżerskimi, kompetencjami w  sprzedaż i obsługą klienta. Przepracowała setki godzin zarówno w zespołach jak i w pracy indywidualnej. Jako Mentor rozwija kompetencje personalne prezesów, dyrektorów, kierowników, właścicieli firm, prawników, architektów, handlowców, pracowników obsługi klienta, pracowników działów marketingu czy HR. Prowadzi projekty Assessment i Development Center (AC/DC). Stale doskonali swoją wiedzę i podnosi kwalifikacje poprzez udział w studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach oraz otwarte Seminarium Doktoranckie z Zarządzania na Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, temat:  „Model skutecznej komunikacji międzypokoleniowej w organizacji biznesowej”. Uważa, że w życiu ważna jest umiejętność budowania relacji interpersonalnych które mają bezpośrednie przełożenie na nasze życie prywatne i zawodowe.

 

Ewa Pietryka – doktor w dziedzinie nauk społecznych dyscyplinie ekonomia i finanse. Obecnie dyrektor organizacyjno - kadrowy Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu.

Od stycznia 1999 r. związana z organizacją systemu ochrony zdrowia jako pracownik, Zastępca Dyrektora Departamentu Społecznego w Urzędzie Miejskim w Elblągu. Następnie jako Dyrektor publicznego zakładu opieki zdrowotnej oraz dyrektor prywatnego podmiotu leczniczego.

Uczestnik wielu studiów podyplomowych, kursów i konferencji z zakresu, funkcjonowania, organizacji systemu ochrony zdrowia i opieki społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi i innych. 

 

 


 dr Bartosz Szymkow (Ph.D.) - Adwokat | Dyrektor Zarządzający, tel.: +48 785 424 217, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz stypendysta Christian-Albrechts Uniwersitat w Kilionii w Niemczech. Doktorat obronił na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Doświadczenie zawodowe i praktyczne zdobywał w okresie wieloletniej pracy w kancelariach adwokackich i radcowskich, jak również jako kierownik Działu Prawnego i Kontroli Kredytowej firmy Microsoft Europe w Dublinie odpowiedzialny za rynek polski, czeski i słowacki. Jest twórcą pierwszej polskiej kancelarii prawnej w Dublinie pomagającej Polakom mieszkającym w Irlandii. Po powrocie do Polski pełnił funkcję asystenta sędziego w III Wydziale Karnym Sądu Okręgowego we Wrocławiu. Specjalizuje się w prawie karnym, rodzinnym i gospodarczym, a także w sprawach z zakresu prawa common law.

 


Dominik Putz - Radca Prawny - Absolwent studiów prawa na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu rachunkowości podatkowej oraz prawa karnego gospodarczego. Od 20 lat zajmuje się doradztwem z zakresu prawa gospodarczego a w szczególności z obszaru prawa korporacyjnego. Specjalizuje się w sprawach dotyczących zakładania, zarządzania, reorganizacji oraz restrukturyzacji spółek, w tym także z wykorzystaniem funduszy inwestycyjnych w branży medycznej. Posiada doświadczenie w sprawach związanych z wprowadzaniem spółek na NewConnect, GPW. W ciągu ostatnich lat doradzał wielu podmiotom, w tym spółkom, w których wspólnikami lub akcjonariuszami byli inwestorzy zagraniczni oraz funduszom typu Private Equity oraz Venture Capital.

 

 

 


Daniel Nowocin -  Twórca Medidesk. Na bazie wieloletniego doświadczenia w marketingu medycznym powołał do życia aplikację, która dziś usprawnia pracę setkom podmiotów leczniczych w Polsce. Doradca zarządów i kadry managerskiej w zakresie skutecznego pozyskiwania pacjentów i rozwoju biznesu. Strateg firmy i guru sprzedaży. Na spotkaniach z klientami czuje się jak ryba w wodzie, pomagając im w codziennych wyzwaniach. Urodzony leader. Entuzjasta wszelkich form ruchu i podróży.

 

 

 

 

 


Urszula Łaskawiec - Dyrektor Działu Szkoleń Medidesk. Trenerka z ponad 12-letnim doświadczenie w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem. Uczy odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówki medycznej. Prowadzi szkolenia dotyczące m.in. umiejętności sprzedażowych i rekomendacyjnych, szkolenia z jakości obsługi klienta/pacjenta, warsztaty z efektywnego sposobu prowadzenia rozmów i szkolenia podnoszące kompetencje managerskie.

Dyrektor Działu Szkoleń Medidesk. Trenerka z ponad 12-letnim doświadczenie w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem. Uczy odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówki medycznej. Prowadzi szkolenia dotyczące m.in. umiejętności sprzedażowych i rekomendacyjnych, szkolenia z jakości obsługi klienta/pacjenta, warsztaty z efektywnego sposobu prowadzenia rozmów i szkolenia podnoszące kompetencje managerskie.

 

Halina Nawrocka - ur. 3 maja 1954 roku we Wrocławiu. Ukończyła średnią szkołę muzyczną w klasie fortepianu i średnią szkołę baletową. W 1980 roku ukończyła studia na Wydziale Lekarskim Akademii Medycznej we Wrocławiu. W tym samym roku podjęła pracę w Szpitalu Rejonowym w Świebodzicach w Oddziale Kardiologiczno- Internistycznym. Specjalizację I-go stopnia w zakresie chorób wewnętrznych uzyskała w 1984 roku, a specjalizację II-go stopnia z chorób reumatologicznych, uzyskała w 1989 roku. W 1990 roku została powołana na drodze postępowania konkursowego na stanowisko Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świebodzicach, którą to funkcję sprawowała do 1992 roku. Od 1993 do 2010 roku prowadziła Oddział Reumatologiczny z Pododdziałem Rehabilitacyjnym w Szpitalu w Żarowie. W trakcie swojej pracy w Szpitalu w Żarowie doprowadziła do rozwoju placówki, wdrożenia biologicznego chorych z chorobami reumatologicznymi i wdrożenia szerokiego wachlarza zabiegów fizykoterapeutycznych oraz rehabilitacji ruchowej. W 2001 roku ukończyła studia podyplomowe z Promocji Zdrowia na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu oraz Studia Podyplomowe z Organizacji i Zarządzania w Służbie Zdrowia na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. W tym samym roku kończyła kurs Instruktora Sportu w dziedzinach kulturystyki i aerobiku. Od wielu lat zajmuje się treningiem motorycznym zawodników różnych dyscyplin sportowych, osób z dysleksją, dysgrafią, dysortografią, dyskalkulią, wczesną rehabilitacją osób po urazach centralnego układu nerwowego.

 

Jakub Ożga - Obserwując rynek oprogramowania medycznego w 2014 roku zauważyłem, że istniejące rozwiązania są trudne w obsłudze i nieintuicyjne. Postanowiłem to zmienić. Moim celem było stworzenie rozwiązań  charakteryzujących się wysoką jakością i jednocześnie prostotą obsługi. Wykorzystując umiejętności programistyczne i posiłkując się wskazówkami użytkowników – samodzielnie zbudowałem Platformę Medyc i stworzyłem firmę, w której centrum uwagi znalazł komfort pracy klienta. Postawiłem na najwyższą jakość, partnerskie podejście i szczerość wzajemnych relacji. W ciągu kilku lat osiągnąłem cel i teraz codziennie z zespołem pracujemy nad podwyższaniem standardów produktu i rozwojem firmy.

www.medyc.pl 
OPROGRAMOWANIE MEDYCZNE DLA PRZYCHODNI I GABINETÓW LEKARSKICH

 

 

 

 


REJESTRACJA - Karpacz | 14-15 marca 2024