Szanowni Państwo,

Po serii Konferencji, które odbyły się niemal w całej Polsce licząc od 2016 roku, po uczestnictwie w grupach nawet do 150 osób w gronie wybitnych praktyków pragniemy poinformować, że w 2023 roku odbędzie się kolejna edycja cyklu Forum Kadry Zarządzającej w Ochronie Zdrowia.

W każdym mieście odbędzie się wiele tematów z zakresu zarządzania oraz prawa! Przyjmując teoretyczno - prawno - praktyczną formułę, w oparciu o zgłaszane przez Państwa propozycje tematów przygotowaliśmy dla Państwa program wraz z miastami na cały rok 2023. 

Forum Ochrony Zdrowia w Ożarowie to główny termin z całego cyklu!

Podczas całego cyklu w konferencji wzięło udział blisko 6000 managerów placówek medycznych oraz dyrektorów szpitali z całej Polski.

Udział w cyklu to m.in.:

  • Najwyższej jakości kadra merytoryczna
  • Połączenie teorii z praktyką + przykłady na bazie placówek medycznych
  • Dostęp do Innowacji w obszarze Ochrony Zdrowia
  • Edukacyjno wypoczynkowy charakter
  • Nocleg, lunch oraz uroczysta część wieczorna
  • Materiały edukacyjne dla uczestników

Każda konferencja odbędzie się w ekskluzywnym Hotelu o wysokim standardzie, dlatego też mamy nadzieję, że w tym roku spotkamy się z Państwem i wymienimy doświadczeniami i wiedzą. 

Data: 5-6 października 2023 Miejsce: Ożarów Mazowiecki, MCC Mazurkas Hotel

 Wybrane referencje:

-Witam!

Chciałam bardzo podziękować za zaproszenie na kolejną Konferencję IBF której uczestniczę. Muszę przyznać , że tematyka jest bardzo interesująca i potrzebna w codziennej działalności zarządczej. Panuje również bardzo dobra atmosfera i możliwość nawiązywania kontaktów. Złożyłam już akces na następne konferencje tegoroczne i wpłaciłam już zaliczkę by zapewnić sobie uczestnictwo we wszystkich terminach.

Pozdrawiam i polecam się na przyszłość
Halina Nawrocka, Prezes Klinika Zdrowia Sp. z o. o.

--

Oferta szkoleniowa IBF Group obejmuje szeroki zakres zagadnień istotnych z punktu widzenia branży medycznej w ujęciu holistycznym. Nigdy nie brakuje tematyki ściśle związanej z wyzwaniami obecnych dynamicznych przemian dokonujących się zarówno w całej branży, jak i w jej bliskim i dalszym otoczeniu. Prelegenci posiadają bogatą, fachową wiedzę, a także niezwykle duże doświadczenie i dzielą się chętnie podczas prezentacji swoimi ciekawymi innowacjami oraz rozwiązaniami  medycznymi, technologicznymi, biznesowymi oraz prawnymi. Pomysły te często stanowią punkt wyjścia do ciekawych dyskusji panelowych. Ostatnio także IBF Group organizuje udane szkolenia międzynarodowe. Dodatkowo niezmiernie pozytywnie na atmosferę szkoleń wpływa atrakcyjny program integracyjny. Uważam, że szkolenia prowadzone przez firmę IBF Group powinny być rekomendowane wszystkim placówkom branży medycznej - zarówno tym wielkim, jak i tym średnim oraz mniejszym.

Igor Gilowski, Prezes Zakładu usług Lekarskich "ZDROWIE" Sp. z o. o. w Jeleniej Górze

--

Kolejny przykład fajnie dobranej tematycznie konferencji.

Chciałam również odnieść się do poprzedniej  - w której brałam udział.

Począwszy od miejsca konferencji ( wysokiej klasy hotel) poprzez organizację, sprawny kontakt z uczestnikami oraz prelegentami, skończywszy na merytorycznym programie  - wszystkie aspekty konferencji były dopracowane i dopilnowane przez organizatora. Ciekawe wykłady, miła atmosfera na kolacji z uczestnikami, networking – słowem, wszystko czego można spodziewać się po branżowej konferencji. Polecam! 

Kamila Cal-Całko, Radca Prawny, Kancelaria Lex - Medyk


ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI

REJESTRACJA


 

TERMINY I MIEJSCA DO WYBORU:

REJESTRACJA - 2-3 Marca 2023

REJESTRACJA - Sopot 25-26 Maja 2023

REJESTRACJA - Warszawa 5-6 Października 2023

REJESTRACJA - Krynica Górska 7-8 Grudnia 2023

 

 

ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI I SKORZYSTANIA Z PREFERENCYJNEJ CENY

POBIERZ PROGRAM  

 


Konferencja organizowana przy współudziale STOMOZ - Stowarzyszenia Menedżerów Ochrony Zdrowia pod przewodnictwem Pana Dariusza Rajczyka - Prezesa STOMOZ.

Cykl konferencji organizowany jest w mniejszych grupach o charakterze edukacyjno - wypoczynkowym z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Serdecznie zapraszamy,
Zespół IBF


Szczegółowy program już wkrótce!

ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI

REJESTRACJA


Dla wystawców / partnerów

Drogi Wystawco!

Nie czekaj i dołącz już dziś. Udział w Kongresie Innova Med Management to szereg korzyści. Możliwość prowadzenia działań marketingowych w takiej formule zapewnia wielokanałowe dotarcie do dedykowanej grupy docelowej. Wiemy jak ważne jest skuteczne przekazanie informacji na forum, dlatego realizujemy wszelkie starania aby skutecznie dotrzeć przed / w trakcie / po konferencji.

Udział w Kongresie to:

  • Możliwość nawiązania nowych kontaktów
  • Dotarcia do wyprofilowanej i dedykowanej grupy docelowej
  • Możliwość zdobycia bezpośrednich kontaktów
  • Możliwość zaprezentowania swoich rozwiązań na otwartym forum
  • Promocja produktów i usług
  • Możliwość kontaktu z jednostkami instytucjonalnymi i możliwość otrzymania bieżących informacji o planowanych zmianach w przepisach Prawa

Serdecznie Zapraszamy


Strefa uczestnika - cena udziału

Cena udziału dla Uczestnika 

CENA:

Do dnia 30 września lub dla pierwszych 50 osób

2400 zł netto / os.*

zamiast 3000 zł netto

* Kwaterunek w pokoju II osobowym - pokój 1 osobowy, dopłata 320 zł netto / os. za 2 dni. 160 zł netto za 1 dzień / os.

Cena udziału z 1 noclegiem

- 1950 zł netto

Cena udziału bez noclegów

- 1500 zł netto


2 osoby - rabat 5%

3-4 osoby - rabat 10% 

UWAGA! Rabaty dodatkowe:

- Członkowie SNKOZ (Stowarzyszenia Niemedycznej Kadry Ochrony Zdrowia) - dodatkowe 10% rabatu

- Członkowie STOMOZ (Stowarzyszenia Menedżerów Opieki Zdrowotnej) - dodatkowe 10% rabatu

- Członkowie OSSP (Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szpitali Prywatnych) - dodatkowe 10% rabatu

Rabaty łączą się

 

 

Pakiet udziału obejmuje:
  • 2 noclegi ze śniadaniem
  • Ekskluzywny poczęstunek w trakcie konferencji w formie bufetu kawowego 
  • Udział przez II dni konferencji w ekskluzywnym **** hotelu
  • Lunch po pierwszym dniu konferencji
  • Udział w uroczystej kolacji po I dniu konferencji
  • Materiały konferencyjne w formie elektronicznej i papierowej
  • Możliwość konsultacji z ekspertami po konferencji
  • Dostęp do periodyków medycznych, dystrybuowanych podczas konferencji
  • Dostęp do materiałów od Partnerów i Sponsorów spotkania
  • Dostęp do Strefy SPA, Basenu, miejsc wypoczynkowych hotelu
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Dostęp do wybranego kursu edukacyjnego, który gwarantuje punkty edukacyjne Medycznej Platformy Edukacyjnej

 

Jeżeli masz pytania dodatkowe odnośnie udziału zapraszamy do kontaktu pod adresem:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

lub telefonicznie 

+48 537 117 992.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Innova

 

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!

I SKORZYSTAJ Z PREFERENCYJNYCH CEN

ZAPRASZAMY

REJESTRACJA

WŚRÓD PRELEGENTÓW MIĘDZY INNYMI:

 

Piia Sormunen
Doctor of Science in Tech
Development director in Construction and Property Development Services in Granlund Ltd.
Industry professor in Tampere University in Faculty of Built Environment, Civil Engineering

Piia Sormunen is a team-oriented leader with an unbeaten track record and over 25 years experiences in indoor quality, energy efficiency of the buildings and low-carbon built environment. She has worked both in private and university sector. During the last 10 years, Piia’s primary focus has been in indoor health safety in pandemic response, carbon neutral energy solutions and Lean construction. She has experience of IPD hospital projects in Finland. https://www.linkedin.com/in/piia-sormunen-b6398423/?originalSubdomain=fi

 

Henry Pesonen
M.Sc. (Econ.)
Director, Head of hospital planning, Nordic Healthcare Group (NHG), member of Integrated Hospital Design Alliance (IHDA)

Henry Pesonen has wide international experience in strategy work, operational capability and process development and change management. Areas of expertise include hospital planning, designing operating models and developing service systems. Since 2018 Henry has focused full-time on social and healthcare development and is responsible for NHG’s hospital planning practice covering network design, primary care and specialized healthcare services.  https://www.linkedin.com/in/henry-pesonen-6b38043/

 

 

 

Twórca, założyciel i prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szpitali Prywatnych, od grudnia 2002 do chwili obecnej pełni funkcję prezesa zarządu tej organizacji. Od 2004 r. jest członkiem prezydium Europejskiej Unii Szpitali Prywatnych (EUHP) z siedzibą w Brukseli. Lekarz specjalista chorób wewnętrznych.

 

 

 

 

 

Prezes Zarządu Oddziału Dolnośląskiego STOMOZ. Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania UJ w Krakowie. Specjalista zdrowia publicznego. Adiunkt w Zakładzie Zdrowia Publicznego na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
Menedżer opieki zdrowotnej, nauczyciel akademicki, autorka wielu publikacji z zakresu organizacji i zarządzania, zarządzania finansami, rachunku kosztów, zarządzania opieką psychiatryczną. Propagatorka zmian zarówno w obszarze poprawy jakości kształcenia menedżerów jak również rozwoju badań naukowych w ochronie zdrowia. Zaangażowana w propagowanie idei deinstytucjonalizacji opieki psychiatrycznej. Uczestniczka wielu staży zagranicznych we Francji, Włoszech, Norwegii, Niemiec, Danii i Japonii.
Ekspert oceniający projekty współfinansowane ze środków unijnych od 2016. Członek Polskiego Towarzystwa Zdrowia Publicznego we Wrocławiu oraz członek zwyczajny European Public Health Association (EUPHA), członek Polskiego Towarzystwa Ekonomistów.

  

 

Mec Kamila Cal-Całko jest członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych we Wrocławiu oraz Koordynatorem Sekcji Prawa Medycznego przy OIRP we Wrocławiu.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie biznesowe jako Dyrektor Oddziału we Wrocławiu w jednej z największych spółek brokerskich w Polsce  - Mentor S.A oraz uprawnienia brokerskie wydane przez KNF. Jako broker specjalizuję się m.in.  w obsłudze podmiotów leczniczych pod kątem szacowania ryzyka i ubezpieczeń jak również reprezentacji podmiotów leczniczych w postępowaniach odszkodowawczych przez towarzystwem ubezpieczeniowym.

Była uczestniczką  studiów podyplomowych:

-  Prawo Medyczne na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz   Zarządzanie w Podmiotach Ochrony Zdrowia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Od kilku lat jest partnerką w  Kancelarii Prawa Medycznego  Lex-Medyk, w której prowadzi  kompleksową obsługę prawną podmiotów leczniczych. Reprezentuje klientów  w postępowaniach sądowych jak również pozasądowych – m.in. przed Wojewódzką Komisją ds. Orzekania o Zdarzeniach Medycznych. Posiada bogate doświadczenie w zakresie umów i procesów związanych z badaniami klinicznymi.

Od kilku lat prowadzi wykłady na Studiach Podyplomowych Prawo Medyczne  i Bioetyka we Wrocławiu w tematyce odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodów medycznych, jak  również regularne szkolenia w podmiotach leczniczych z tematyki związanej z prowadzeniem dokumentacji medycznej, odpowiedzialności cywilnej oraz praw pacjenta jak również w tematyce związanej z badaniami klinicznymi.

Jest również autorką jednego z rozdziałów w publikacji książkowej Wolters Kluwer Polska, pt.: „Prowadzenie dokumentacji medycznej. Aspekty prawne oraz zarządcze”, Redakcja naukowa: Marcin Śliwka, Monika Urbaniak., oraz w publikacji „Spory medyczne” , wydaną przez Uniwersytet Wrocławski, pod red. dr hab. Agaty Wnukiewicz – Kozlowskiej.

 

 

 dr Ewelina Tylińska-Kałuża - adwokat/Senior Lawyer

Senior Lawyer, Adwokat specjalizujący się w obszarze prawa cywilnego, w tym procesowego i medycznego, a także w prawie egzekucyjnym. Klientom pomaga głównie w prowadzeniu spraw sądowych, w tym skomplikowanych. Wspiera podmioty lecznicze w bieżącej działalności oraz negocjacjach z kontrahentami. Jest autorką publikacji naukowych, np. „Współczesne tendencje w prawie ochrony konkurencji. Egzekwowanie prawa ochrony konkurencji i konsumentów – droga wyłącznie publiczna czy również prywatnoprawna?” [w:] Tendencje rozwojowe prawa administracyjnego, red. E. Kruk, G. Lubeńczuk, T. Drab, 2017 Wydawnictwo UMCS, „Granice rozszerzonej prawomocności materialnej wyroku w sprawach o uznanie postanowień wzorca umowy za niedozwolone wpisanego do rejestru postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone”, 2014 Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego. Odbyła aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Łodzi, absolwentka prawa na Wydziale Prawa i Administracji

 

 

Dariusz Rajczyk - Prezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Menedżerów Opieki Zdrowotnej, Prezes Oddziału Śląskiego Stowarzyszenia Menadżerów Opieki Zdrowotnej. Były Prezes Śląskiego Związku Pracodawców Zakładów Opieki Zdrowotnej. Z sektorem Ochrony Zdrowia związany od 1998 roku. Zarządzał Publicznymi i Niepublicznymi Jednostkami Ochrony Zdrowia. Był Dyrektorem Regionalnym jednej z największych w Polsce sieci medycznych Laboratoriów Diagnostycznych.
Obecnie jest Prezesem Centrum Medycznego „SILESIANA” Sp. z o.o.
STUDIA:
Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego – magister zarządzania i marketingu
Studia Podyplomowe Akademia Polonijna w Częstochowie Zarządzanie Placówkami Służby Zdrowia
Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ” w Warszawie - Analityk Zarządzania
Akademia Ekonomiczna w Katowicach - Zarządzanie Spółką Prawa Handlowego Ochrony Zdrowia
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Standardy Europejskie w rachunkowości i finansach
Zdany egzamin na Członka Rady Nadzorczej Spółek Skarbu Państwa
MBA w ochronie zdrowia – PROMETRIQ Akademia Zarządzania - Sopot

  

 

 Prof. Robert Socha - doktor habilitowany nauk społecznych w dyscyplinie nauki o bezpieczeństwie i  pracownik naukowo-dydaktyczny Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Członek wspierający STOMOZ. Pełni ponadto funkcję dyrektora Centrum Badań nad Bezpieczeństwem Transgranicznym w Cieszynie, dyrektora Akademickiego Centrum Edukacji o Auschwitz i Holokauście w Dąbrowie Górniczej oraz Kierownika Sekcji Towarzystwa Wiedzy Obronnej. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Uniwersytetu Wrocławskiego i Akademii Sztuki Wojennej. Członek rad naukowych kilku czasopism, a obecnie redaktor naczelny półrocznika "Security Forum". Jest autorem i współautorem blisko dwustu opracowań publikowanych w Polsce i kilkunastu innych krajach, a dotyczących: policji, bezpieczeństwa wewnętrznego państwa, bezpieczeństwa lokalnego, zarządzania kryzysowego oraz organizacji działań administracji publicznej w warunkach nadzwyczajnych zagrożeń. Obecnie obszarem jego badań naukowych jest współczesny wymiar bezpieczeństwa pacjenta.

Za działalność na rzecz bezpieczeństwa, nauki i dydaktyki oraz popularyzacji wyników badań wielokrotnie wyróżniany odznaczeniami państwowymi (Brązowy Krzyż Zasługi) i resortowymi (odznaka honorowa Ministra Zdrowia „Za zasługi dla ochrony zdrowia”) oraz nagrodami terenowych organów administracji rządowej i samorządowej (honorowa złota odznaka Marszałka Województwa Śląskiego „Zasłużony dla województwa śląskiego”), a także władz uczelni.

  


 Maria Kurcz - Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodni Miejskiej w Józefowie.
Magister socjolog, magister Zdrowia Publicznego, audytor wewnętrzny w JST, pedagog i nauczyciel, trener interpersonalny z psychologii społecznej, wykładowca i egzaminator zawodowy.

 

 

 

 

 

 

 dr Cezary Tomiczek - Obecnie dyrektor Szpitala w Wodzisławiu Śląskim i Rydułtowach wykładowca akademicki, CENTRUM BADAŃ NAD BEZPIECZEŃSTWEM SYSTEMU OCHRONY ZDROWIA. Jest specjalistą ds. zarządzania, posiada szczególne osiągnięcia w zarządzaniu bezpieczeństwem. Absolwent prestiżowych kierunków menedżerskich Doctor of Business Administration, Master of Business Administration. Członek ważnych instytucji związanych z zarządzaniem placówką medyczną - Stowarzyszenia Menedżerów Opieki Zdrowotnej czy Związku Szpitali Powiatowych Województwa Śląskiego. Pełnił również funkcję prezesa Centrum Zdrowia. 

 

 

 

 Marek Baron
W branży marketingu internetowego od blisko 10 lat. Skupia się głownie na branżach trudnych i konkurencyjnych m.in. medycznej, stomatologicznej, beauty i prawnej. Jego publikacje pojawiają się w czasopismach branżowych. Jego spektrum zainteresowania to budowanie marek w oparciu o skuteczny wizerunek w internecie oraz spójność przekazu i jego dystrybucji w kanałach rocial media wspieranych działaniami promocyjnymi.

 

 

 

 

 Agnieszka Rudnicka - Szymczak
Starszy ekspert Centrum e-Zdrowia. Absolwentka Wydziału Fizjoterapii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Ukończyła podyplomowe studia na SGH Zarządzanie Zakładami Opieki Zdrowotnej.  Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach państwowych związanych z systemem opieki zdrowotnej w Polsce (NFZ), oraz jako kierownik projektów IT (ZUS). Obecnie, członek zespołu wdrożeniowego w Projekcie „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych" (System E-zdrowie). 

 

 

 

 Elke Schönemann
Sales & Marketing Manager Poland 
ELO Digital Office Sp. z o.o.
Z wykształcenia Matematyk, z pochodzenia Niemka. Od 1996r. pracuje w Polsce.  W latach 1996 – 2004- Praca w Polsko-Niemieckim Towarzystwie Wspierania Gospodarki (Firma z udziałem rządu polskiego i niemieckiego (po 50%). Od 2004 zatrudniona w ELO Digital Office - odpowiedzialna za sieć Business Partnerów ELO w Polsce i koordynację projektów.