Szanowni Państwo,
Zapraszamy do zapoznania się z Naszą ofertą i skorzystania z naszej oferty „szytej na miarę”. Organizowane przez Nas sympozja i szkolenia organizujemy zarówno w formie otwartej jak i zamkniętej.
Szkolenia wewnętrzne
Jednym z atutów jest możliwość dopasowania tematyki szkolenia do grupy odbiorców oraz ilości uczestników. Tematyka szkolenia również może zostać przygotowana w oparciu o Państwa preferencje i rodzaj placówki.
Przed szkoleniem w oparciu o Państwa preferencje przesyłamy przykładową agendę do akceptacji oraz wskazujemy preferowanych prelegentów.
Szkolenie można także poprowadzić w dowolnych grupach lub z podziałem na konkretnych odbiorców. Szczegółowy zakres jest oczywiście do ustalenia
Pełna lista szkoleń (tytuły ogólne) dostępna jest tutaj:
Szkolenia Managerskie / Prawne / Zarządcze / Dla lekarzy i pielęgniarek / działów rejestracji / działów IT / jakości – Branża Medyczna:
- Kontrole NFZ w ochronie zdrowia – na co zwracać szczególną uwagę? Jaki jest zakres uprawnień Inspektorów?
- Skuteczny rejestrator medyczny - aspekty praktyczne
- Prawa Pacjenta i Prawa Lekarza / Pielęgniarza – Jak bronić się przed roszczeniami Pacjentów?
- Ochrona Wizerunku Lekarza w Internecie oraz jego dóbr
- Ochrona danych osobowych medycznych - ostatnio bardzo popularne.
- Zasady prowadzenia i udostępniania dokumentacji medycznej. Aspekty prawne dokumentacji elektronicznej.
- Zasady prawidłowego prowadzenia badań klinicznych.
- Zdrowie publiczne- finansowanie i sprawozdawczość w świetle nowej ustawy.
- Działania reklamowe w farmacji zgodne z prawem.
- Ochrona praw lekarzy- lekarz w mediach społecznościowych, a odpowiedzialność.
- Jakość w Ochronie Zdrowia
- Optymalizacja Podatkowa w sektorze Ochrony Zdrowia
- Aktualne zmiany w Podatkach w Ochronie Zdrowia – Szkolenie Praktyczne
- Kadry i Płace w Ochronie Zdrowia – Szkolenie Praktyczne
- Zarządzanie Ryzykiem w Ochronie Zdrowia
- Zamówienia Publiczne – Aktualne wymogi Prawne
- Budżetowanie i Controlling Finansowy w Podmiocie Leczniczym
- Komunikacja Interpersonalna między lekarzem, a Pacjentem. Jak mówić, jak słuchać?
- Transgraniczna Opieka Zdrowotna! Jak pozyskać Pacjenta z zagranicy?
- Kontrole w Ochronie Zdrowia