NOWY TERMIN W PRZYSZŁYM ROKU - 16-17 LISTOPADA 2024

Szanowni Państwo,

Problem roszczeniowości Pacjenta w Polsce oraz świadomość swoich Praw to co raz częstsza problematyka, która pojawia się zarówno w kuluarach grup lekarskich jak i pielęgniarskich. Jest to także niejednokrotnie co raz bardziej złożony problem, powiązany z roszczeniowością i próbą dochodzenia swoich Praw przez Pacjentów. Dodatkowo sytuacja pandemiczna sprawiła, że Pacjenci próbują co raz częściej dochodzić swoich i praw.

Ogólnopolskie Kongres Praw Lekarza to czas i miejsce dla całej kadry związanej z medycyną – managerskiej, lekarskiej i pielęgniarskiej, kosmetologicznej, gdzie grono prawników z najlepszych kancelarii oraz ekspertów przekaże kluczową wiedzę w zakresie problematyki Praw Pacjenta, Praw Lekarza, Lekarza Dentysty czy Kosmetologa. Podczas tegorocznej edycji Konferencji porozmawiamy również o najtrudniejszych przypadkach oraz aspektach prawnych, jakie dotykają Polską służbę zdrowia w obszarze Pacjenta. Już dzisiaj zapraszamy do zdobycia wiedzy, która niejednokrotnie może być dla Państwa receptą na sukces.

Podczas Kongresu nie zabraknie prawa, nie zabraknie przykładów, nie zabraknie danych i statystyk, ale co najważniejsze! Nie zabraknie dialogu, rozmów oraz wysnucia wniosków na przyszłość!

PROFIL UCZESTNIKÓW:

LEKARZE RÓŻNYCH SPECJALIZACJI, LEKARZE STOMATOLODZY, LEKARZE MEDYCYNY ESTETYCZNEJ, INDYWIDUALNE PRAKTYKI LEKARSKIE, KADRA PIELĘGNIARSKA, PEŁNOMOCNICY DS. PRAW PACJENTA, MANAGEROWIE MEDYCZNI, KADRA ZARZĄDZAJĄCA, DYREKTORZY SZPITALI, SPZOZÓW, PRZYCHODNI, KOSMETOLODZY ESTETYCZNI, KANCELARIE PRAWNE, DZIAŁY PRAWNE PLACÓWEK MEDYCZNYCH


DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI?

POZNASZ SWOJE PRAWA ORAZ DOWIESZ SIĘ JAK SKUTECZNIE ODPIERAĆ ZARZUTY ORAZ JAKIE PRZEPISY PRAWNE DAJĄ MOŻLIWOŚCI OBRONNE PERSONELOWI MEDYCZNEMU 

DOWIESZ SIĘ JAK PROMOWAĆ PRAKTYKĘ LEKARSKĄ / PODMIOT LECZNICZY I W JAKI SPOSÓB PRZYCIĄGAĆ PACJENTA

DOWIESZ SIĘ JAK DBAĆ O WIZERUNEK W INTERNECIE I KANAŁACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH ORAZ SKUTECZNIE REAGOWAĆ

NAUCZYSZ SIĘ JAK POWINNA WYGLĄDAĆ KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA NA LINII LEKARZ – PACJENT

OTRZYMASZ WIEDZĘ ODNOŚNIE TEGO JAKA JEST ODPOWIEDZIALNOŚĆ KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ / ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZAWODOWA

UZYSKASZ INFORMACJE, JAKIE PRAWA MA PACJENT W RÓŻNYCH OBSZARACH DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ

WYMIENISZ DOŚWIADCZENIA Z INNYMI LEKARZAMI I PRZEDSTAWICIELAMI BRANŻY MEDYCZNEJ

OTRZYMASZ STOSOWNE MATERIAŁY ORAZ PREZENTACJE PO KONFERENCJI

OTRZYMASZ MOŻLIWOŚĆ KONSULTACJI Z PRELEGENTAMI PO KONFERENCJI

WEŹMIESZ UDZIAŁ W OBIEKCIE O NAJWYŻSZYCH STANDARDACH W POLSCE 

 


  

ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI I SKORZYSTANIA Z PREFERENCYJNEJ CENY

REJESTRACJA