PROGRAM KONFERENCJI - POBIERZ W PDF

 

 DZIEŃ I

9:00 – 10:00

Rejestracja Uczestników / poranna kawa

10:00 – 10:10

Uroczyste otwarcie Konferencji

PRELEGENT: Paweł Rudnicki – prezes, Innova Business Internationale Sp. z o. o.

10:10 – 11:00

Wykład otwierający - Aktualne wyzwania i zmiany Ministerstwa Zdrowia, NFZ, Sanepid

11:00 – 11:50

PRAWA PACJENTA

 

– Prawa Pacjenta

– Prawa Pacjenta Dziecka

– Prawa Pacjenta w zakresie interwencji medycznej

– Prawa Pacjenta, a Covid-19

– Prawa Pacjenta Geriatrycznego

– Prawa Pacjenta osoby ubezwłasnowolnionej

– Prawa Pacjenta do opieki duszpasterskiej

– Inne Prawa Pacjenta

11:50 – 12:20

Dochodzenie roszczeń przez Pacjentów

 

12:20 – 12:40

Dobór, wyszukiwanie sprzętu medycznego i szacowanie wartości inwestycji.

Jarosław Dobrzyński – serwis medipment.pl

12:40 – 13:10

PRZERWA

13:10 – 13:40

Prawa Pacjenta w obszarze Elektronicznej Dokumentacji Medycznej

PRELEGENT: Agnieszka Rudnicka – ekspert, Centrum e-zdrowie

13:40 – 14:10

Zgody Pacjenta na zabieg. Na co zwracać szczególną uwagę?

PRELEGENT: mec. Jakub Żaczek, kancelaria r.p. Radosław Tymiński

14:10 – 15:00

Techniki asertywności w kontaktach międzyludzkich

PRELEGENT: Maria Kurcz – Dyrektor SPZOZ Józefów, trener, wykładowca akademicki.

15:00 – 15:40

PRZERWA NA LUNCH

15:40 – 16:20

Ubezpieczenia w branży medycznej – jakie wybrać, na co zwracać uwagę?

PRELEGENT: dr hab. n. praw. Radosław Tymiński, radca prawny, kancelaria r.p. Radosław Tymiński

16:20 – 17:00

Umowa o udzielanie świadczeń zdrowotnych. Na co zwrócić uwagę?

PRELEGENT: mec. Grzegorz Wymysłowski, kancelaria r.p. Radosław Tymiński

17:00 – 21:00

PRZERWA / CZAS WOLNY

21:00 – 01:00

CZĘŚĆ WIECZORNA

 

DZIEŃ II (26.03.2023)

10:30 – 11:00

Ochrona Wizerunku lekarza w internecie

PRELEGENT: Kamil Radomski, prezes PREALS Sp. z o. o.

11:00 – 11:30

Marketing Medyczny – jak skutecznie pozyskać Pacjenta do swojej placówki?

PRELEGENT: Marek Baron – ekspert ds. marketingu medycznego

11:30 – 12:30

„Odpowiedzialność za błędy medyczne – lekarz czy podmiot leczniczy? Jak dobrze ułożyć te relacje?”

PRELEGENT: Katarzyna Fortak – Karasińska – współwłaściciel największej w województwie Łódzkim Kancelarii prawnej Fortak and Karasiński

12:30 – 13:00

Skuteczna recepcja i obsługa Pacjenta w placówce medycznej

PRELEGENT: Daniel Nowocin – prezes Medidesk

13:00 – 13:30

PRZERWA

13:30 – 14:00

Komunikacja bez przemocy – klucze do efektywnego osiągania celów; świat bani – jak rozmawiać z Pacjentem i nie dopuszczać do sporów?

PRELEGENT: Katarzyna Kuna Szyszka – członek wspierający STOMOZ (Stowarzyszenia Menedżerów Opieki Zdrowotnej) , Coach, doradca zawodowy, nauczyciel akademicki

14:00 – 14:30

Mowa niewerbalna w kontaktach międzyludzkich w branży medycznej

PRELEGENT: Izabela Pischka – członek oddziału śląskiego STOMOZ, dziennikarz, nauczyciel akademicki

 

14:30 – 15:00

 

PRZERWA NA LUNCH

 

15:00 – 15:30

Efektywna współpraca między lekarzem, a pielęgniarką jako kluczowy czynnik efektywnej i profesjonalnej obsługi Pacjenta

PRELEGENT: Anna Janik, Przewodnicząca Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Katowicach

15:30 – 16:00

Bezpieczny personel medyczny jako determinanta bezpieczeństwa Pacjenta.

PRELEGENT: Prof. Robert Socha – wykładowca akademii WSB w Dąbrowie Górniczej

16:00

ZAKOŃCZENIE