PROGRAM KONFERENCJI - POBIERZ W PDF
DZIEŃ I |
|
9:00 – 10:00 |
Rejestracja Uczestników / poranna kawa |
10:00 – 10:10 |
Uroczyste otwarcie Konferencji PRELEGENT: Paweł Rudnicki – prezes, Innova Business Internationale Sp. z o. o. |
10:10 – 11:00 |
Wykład otwierający - Aktualne wyzwania i zmiany Ministerstwa Zdrowia, NFZ, Sanepid |
11:00 – 11:50 |
PRAWA PACJENTA
– Prawa Pacjenta – Prawa Pacjenta Dziecka – Prawa Pacjenta w zakresie interwencji medycznej – Prawa Pacjenta, a Covid-19 – Prawa Pacjenta Geriatrycznego – Prawa Pacjenta osoby ubezwłasnowolnionej – Prawa Pacjenta do opieki duszpasterskiej – Inne Prawa Pacjenta |
11:50 – 12:20 |
Dochodzenie roszczeń przez Pacjentów
|
12:20 – 12:40 |
Dobór, wyszukiwanie sprzętu medycznego i szacowanie wartości inwestycji. Jarosław Dobrzyński – serwis medipment.pl |
12:40 – 13:10 |
PRZERWA |
13:10 – 13:40 |
Prawa Pacjenta w obszarze Elektronicznej Dokumentacji Medycznej PRELEGENT: Agnieszka Rudnicka – ekspert, Centrum e-zdrowie |
13:40 – 14:10 |
Zgody Pacjenta na zabieg. Na co zwracać szczególną uwagę? PRELEGENT: mec. Jakub Żaczek, kancelaria r.p. Radosław Tymiński |
14:10 – 15:00 |
Techniki asertywności w kontaktach międzyludzkich PRELEGENT: Maria Kurcz – Dyrektor SPZOZ Józefów, trener, wykładowca akademicki. |
15:00 – 15:40 |
PRZERWA NA LUNCH |
15:40 – 16:20 |
Ubezpieczenia w branży medycznej – jakie wybrać, na co zwracać uwagę? PRELEGENT: dr hab. n. praw. Radosław Tymiński, radca prawny, kancelaria r.p. Radosław Tymiński |
16:20 – 17:00 |
Umowa o udzielanie świadczeń zdrowotnych. Na co zwrócić uwagę? PRELEGENT: mec. Grzegorz Wymysłowski, kancelaria r.p. Radosław Tymiński |
17:00 – 21:00 |
PRZERWA / CZAS WOLNY |
21:00 – 01:00 |
CZĘŚĆ WIECZORNA |
DZIEŃ II (26.03.2023) |
|
10:30 – 11:00 |
Ochrona Wizerunku lekarza w internecie PRELEGENT: Kamil Radomski, prezes PREALS Sp. z o. o. |
11:00 – 11:30 |
Marketing Medyczny – jak skutecznie pozyskać Pacjenta do swojej placówki? PRELEGENT: Marek Baron – ekspert ds. marketingu medycznego |
11:30 – 12:30 |
„Odpowiedzialność za błędy medyczne – lekarz czy podmiot leczniczy? Jak dobrze ułożyć te relacje?” PRELEGENT: Katarzyna Fortak – Karasińska – współwłaściciel największej w województwie Łódzkim Kancelarii prawnej Fortak and Karasiński |
12:30 – 13:00 |
Skuteczna recepcja i obsługa Pacjenta w placówce medycznej PRELEGENT: Daniel Nowocin – prezes Medidesk |
13:00 – 13:30 |
PRZERWA |
13:30 – 14:00 |
Komunikacja bez przemocy – klucze do efektywnego osiągania celów; świat bani – jak rozmawiać z Pacjentem i nie dopuszczać do sporów? PRELEGENT: Katarzyna Kuna Szyszka – członek wspierający STOMOZ (Stowarzyszenia Menedżerów Opieki Zdrowotnej) , Coach, doradca zawodowy, nauczyciel akademicki |
14:00 – 14:30 |
Mowa niewerbalna w kontaktach międzyludzkich w branży medycznej PRELEGENT: Izabela Pischka – członek oddziału śląskiego STOMOZ, dziennikarz, nauczyciel akademicki |
14:30 – 15:00 |
PRZERWA NA LUNCH
|
15:00 – 15:30 |
Efektywna współpraca między lekarzem, a pielęgniarką jako kluczowy czynnik efektywnej i profesjonalnej obsługi Pacjenta PRELEGENT: Anna Janik, Przewodnicząca Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Katowicach |
15:30 – 16:00 |
Bezpieczny personel medyczny jako determinanta bezpieczeństwa Pacjenta. PRELEGENT: Prof. Robert Socha – wykładowca akademii WSB w Dąbrowie Górniczej |
16:00 |
ZAKOŃCZENIE |