UDZIAŁ BEZPŁATNY!
Szanowni Państwo,
W imieniu Innova Business Forum Group oraz Action Med serdecznie zapraszamy wszystkich właścicieli do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, które dedykujemy właścicielom sieci Aptek, Aptek niezależnych oraz kierownikom aptek z regionu podkarpackiego. Podkarpackie Forum Zarządzania w Farmacji to top tematy, które obejmą swoją tematyką wszelkie wyzwania jakie tylko czekają podmioty apteczne. Wśród poruszanych tematów porozmawiamy m. in. o:
- Optymalizacji apteki i zwiększania efektywności sprzedaży poprzez robotyzacje aptek
- Innowacyjność w procesie obsługi pacjenta oraz optymalizacja procesów logistycznych w aptece.
- Jak pozyskać środki UE na robotyzacje apteki aby zakup nie był kosztowny
- Jakie dotacje są dostępne w regionie?
- Jakie są jeszcze alternatywne formy finansowania?
- Prawnych zmianach jakie czekają podmioty apteczne
- Marketingu aptecznym i zakazie reklamy - co wolno, a czego nie?
- Kontrolach WIF i NFZ
Szczegółowy program dostępny jest TUTAJ
Podkarpacie Forum Zarządzania w Aptece to doskonały czas i miejsce na wymianę doświadczeń. Nie może Cię tutaj zabraknąć!
Informacje podstawowe:
- Data: 9 wrzesień 2016
- Miejsce: Hotel Hilton, aleja Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
- Czas Trwania: 10:00 - 16:00
Co zyskujesz w ramach udziału?
- Ekspercką wiedzę od prawników i ekspertów wraz z możliwością konsultacji
- Wymianę doświadczeń na forum Regionalnym
- Certyfikat uczestnictwa w Forum
Miejsce Konferencji:
Wydarzenie odbędzie się w Hotel Hilton Garden Inn Rzeszów, który znajduje się zaledwie 10 minut pieszo od centrum Rzeszowa i 20 minut drogi od lotniska Jasionka, ulokowany jest w nowo wybudowanym centrum Millennium Hall – największym w okolicy kompleksie handlowym i rozrywkowym, mieszczącym 250 sklepów, multipleks i salę koncertową. Wszystkie pokoje dla gości i apartamenty w tym nowoczesnym polskim hotelu są wyposażone w telewizory LCD, bezpłatny szybki dostęp do Internetu i wygodne miejsce do pracy. Skosztuj polskich specjałów i potraw kuchni międzynarodowej w naszej restauracji lub zrelaksuj się po intensywnie spędzonym dniu kieliszkiem wina w naszym barze. Na miejscu znajduje się czynny całą dobę sklep Pavilion Pantry, który oferuje szereg ciepłych i zimnych przekąsek i napojów.
Atrakcje w Rzeszowie wokół hotelu:
- Centrum miasta – 1,0 km
- Koszykówka – 3,0 km
- Kręgle – 1,0 km
- Pole golfowe – 24,0 km
- Kort tenisowy – 1,0 km
Zobacz relację z imprezy:
9 września w Rzeszowie, w Hotelu Hilton odbyła się konferencja "Podkarpackie Forum Zarządzania w Farmacji’’.
Patronem honorowym tego wydarzenia była Okręgowa Podkarpacka Izba Aptekarska. To wydarzenie było również wspierane przez kilkunastu partnerów. Współorganizatorem konferencji była firma ActionMed.
W konferencji wzięło udział ponad 40 osób.
Spotkanie zostało zainaugurowane wykładem otwierającym pt. "Zasady wystawiania i realizacji recept w programie senior 75+’’ poprowadzonym przez Dr n. farm. Natasze Staniak z Podkarpackiej Izby Aptekarskiej.
Następny wykład został poprowadzony przez Pana Roberta Wacha, specjalistę technologii Rowa z firmy ActionMed.
Kolejne wystąpienie pt. ‘’Sprawne zarządzanie apteką – Analizy danych/Procesy/Automatyzacja’’ poprowadził Pan Patryk Znarowski z firmy Invoconsulting.
Po krótkiej przerwie kawowej, która była także idealną okazję do zadawania pytań prelegentom, odbyły się wykłady dotyczące tematyki dotacji i inwestycji w aptece. Jeden z nich poprowadził Pan Kamil Dejnarowicz, DLL Financial Solution Partner i dotyczył on finansowania Inwestycji w Aptece, a tematykę Dotacji Unijnych w perspektywie lat 2016-2020 poruszyła Pani Marta Świerczyńska z firmy Prospect Perfect.
Wydarzenie zostało zakończone wykładem przedstawicielek Kancelarii APDK – Pani Agnieszki Pietrzak oraz Pani Dominiki Kołodziejskiej – Koza pt. ‘’Kontrole NFZ i WIF w Aptece oraz Zakaz reklamy aptek po latach funkcjonowania ustawy prawa farmaceutycznego’’.
Podsumowując, w Podkarpackim Forum Zarządzania w Farmacji wzięło udział ponad 40 osób, 6 firm oraz 7 prelegentów.
Serdecznie dziękujemy wszystkim partnerom i uczestnikom, a także zachęcamy do uczestnictwa w naszych kolejnych konferencjach.
Partnerzy: