Szanowni Państwo,
W imieniu organizatora oraz Patronów i Partnerów serdecznie zapraszamy do udziału w wyjątkowej konferencji dla branży medycznej!
Wakacyjne wyjazdowe Forum Dyrektorów Szpitali i Managerów Ochrony Zdrowia – Dubaj
10 – 16 sierpnia, Hotel Aloft Palm Jumeirah
to wyjątkowe spotkanie, gdzie poruszone zostaną najważniejsze aspekty w obszarze zarządzania w Ochronie Zdrowia w jednym z najlepszych Dubajskich Hoteli w opcji All Inclusive.
POBIERZ PROGRAM KONGRESU »
REJESTRACJA »
Informacje podstawowe
Hotel otwarty w 2018 r., wspaniale położony, zaprojektowany w nowoczesnej, żywej stylistyce, wibrujący energią. Rewelacyjne widoki, otwarte przestrzenie, fantastyczne restauracje, doskonała obsługa, wiele atrakcji, prestiżowa marka. Jedno z najmodniejszych miejsc w Dubaju!
Położenie
Na wschodnim półkolu słynnej sztucznej wyspy Palm Jumeirah, ok. 100 m od własnej piaszczystej plaży (przejście przez ulicę, bezpłatny serwis plażowy), ok. 5 km od stacji nowoczesnej kolejki Monorail, tyle samo od Atlantis the Palm z jego wspaniałym parkiem wodnym Aquaventure, ok. 35 km do lotniska w Dubaju (DBX). Hotelowy bus podwozi gości do galerii handlowych.
Wyposażenie
Eleganckie lobby z recepcją i samoobsługowym barem (24 h), restauracja East & Seaboard z tarasem (dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa), bar i restauracja meksykańska Luchador na 11. piętrze (rozległy taras z panoramicznym widokiem na zatokę, hotel Burj Al Arab i dubajskie wieżowce, muzyka na żywo, didżej), bar przekąskowy przy basenie, bar plażowy NoShu, punkt wymiany walut, sklepik z pamiątkami, sale konferencyjne, całodobowy room-service (24 h), usługi konsjerża, terminale komputerowe, wypożyczalnia samochodów, bezprzewodowy Internet, odpłatny sejf w recepcji, pralnia.
Pokoje
Nowoczesne, gustowne, pełne kolorów, w większości z balkonem lub tarasem. Standardowe Aloft rooms - dwuosobowe, powierzchnia ok. 27 mkw. Na wyposażeniu: indywidualnie sterowana klimatyzacja, elegancka łazienka (kabina prysznicowa, suszarka, kosmetyki pielęgnujące Bliss Spa, WC), telefon, Wi-Fi, telewizor LCD TV sat, zestaw do przygotowywania kawy/herbaty, deska do prasowania, mała lodówka, odpłatnie: minibar, sejf.
Wyżywienie - ALL INCLUSIVE
BB - śniadania w formie bufetów HB - śniadania i kolacje w formie bufetów All inclusive - śniadania (bufety w East & Seaboard od godz. 07.00 do 11.00), obiady (bufety lub specjalne menu w East & Seaboard od godz. 12.30 do 15.00, lekkie dania z menu w barze przy basenie od godz. 12.30 do 14.00), kolacje (bufety w East & Seaboard od godz. 19.00 do 23.00 lub menu all inclusive w Mexican Rooftop Cantina & Lounge od godz. 18.30 do 22.00; do restauracji meksykańskiej wymagana rezerwacja), niektóre napoje bezalkoholowe (soki, woda, herbata, kawa) i alkoholowe (wino, piwo, rum, whisky, gin, wódka) serwowane do godz. 22.00, a w barze NoShu - do godz. 18.00.
Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny z tarasem słonecznym (leżaki, ręczniki), całodobowa siłownia, bilard, zabiegi kosmetyczne, masaże, sporty wodne, oferowane przez firmę zewnętrzną, okazjonalnie muzyka na żywo, wieczory z didżejem.
Dla dzieci
Brodzik, nieduży plac zabaw, łóżeczka niemowlęce.
Przelot
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
(UWAGA! WAŻNE) Wizy: Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu. Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Zezwalają one na jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Osobom niepełnoletnim powinni towarzyszyć rodzice o tym samym nazwisku. Młodej kobiecie powinien towarzyszyć mąż, brat lub ojciec noszący to samo nazwisko. W innym przypadku mogą być potrzebne dodatkowe dokumenty umożliwiające na wjazd do kraju.
Cena: 6000 zł netto,
zamiast 12000 zł netto dla pierwszych 50 osób.
Rabaty Grupowe:
2 osoby - 5% rabatu
3-4 osoby i więcej - 10% rabatu
Cena zawiera
- Udział w konferencji przez wszystkie dni
- Materiały edukacyjne
- Punkty edukacyjne na życzenie jako dostęp do medycznej platformy edukacyjnej na wybrany kurs
- Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie wg oferty
- wyżywienie wg oferty
- polskojęzyczny rezydent przebywający na stałe w Dubaju
- ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych
- VAT, w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - tylko bagaż podręczny.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - bagażu rejestrowanego (możliwość wykupienia bagażu 20kg w cenie 550 PLN/sztuka, bagażu 32kg w cenie 750 PLN/sztuka). Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-1000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług. Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej. Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji. Klienci muszą to uzgodnić na recepcji. Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi. Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.
Informacje o lotach liniami Wizzair
Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie) do 6 sztuk bagażu odprawionego ważących mniej niż 32 kilogramy każda (bagaż główny za dopłatą) towary kupione w sklepach bezcłowych na lotnisku po przejściu kontroli bezpieczeństwa. Płyny można przewozić na pokładzie tylko w pojemniku o maksymalnej pojemności 100 ml, zapakowane w przezroczystą torbę o pojemności 1 litra i wymiarach 20 x 20 cm, którą można uszczelniać wielokrotnie. Bagaż zostanie sprawdzony na lotnisku. Dodatkowe przedmioty na pokładzie Na pokład możesz wnieść bezpłatnie te przedmioty: płaszcz lub koc;, telefon komórkowy; coś do czytania na czas lotu; dla dzieci do lat 2: jedzenie na czas lotu oraz składana spacerówka lub mała kołyska para kul dla pasażerów z niepełnosprawnością ruchową WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą). Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.